از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12503

131 بازدید

سالار بسطامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این انفجار بدلیل نقص فنی وانت پیکان اتفاق افتاد و علاه بر مصدومیت ۲ نفر باعث وارد شدن خسارت مالی به جایگاه عرضه سوخت و خودروی وانت شد.وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان شهر بانه منتقل شدند، افزود: خسارت […]

سالار بسطامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این انفجار بدلیل نقص فنی وانت پیکان اتفاق افتاد و علاه بر مصدومیت ۲ نفر باعث وارد شدن خسارت مالی به جایگاه عرضه سوخت و خودروی وانت شد.
وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان شهر بانه منتقل شدند، افزود: خسارت وارده به جایگاه سوخت جزیی بود اما به خودروی وانت پیکان خسارت زیادی وارد شد.
رئیس بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه نیز در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، گفت: در پی حادثه انفجار مخزن گاز یک خودرو در جایگاه سوخت میران، ۲ نفر مصدوم شدند و برای انجام مراحل درمانی به این بیمارستان منتقل شدند.
هیوا ابراهیمی تاکید کرد: اقدامات اولیه پزشکی برای بهبود شرایط جسمانی این ۲ نفر انجام شد و اکنون وضعیت عمومی هر ۲ مصدوم این حادثه پایدار است ولی در صورت نیاز به مراکز درمانی مرکز استان منتقل می شوند.
به گزارش خطرنگار، راننده وانت پیکان اهل شهرستان بوکان بود و بار میوه داشت که در این حادثه به همراه یک نفر دیگر مصدوم شد.
پمپ بنزین میران (وثوقی) در ورودی شهر بانه قرار دارد.
شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار:زینب طلایی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
۷۴۶۹/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


حوادث


انفجار مخزن گاز


شهر بانه

نظرات بسته شده است.