از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12498

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، غلامرضا شریعتی روز جمعه در نشست شورای اشتغال شهرستان ایذه در محل فرمانداری ایذه اظهارکرد: ظرفیت های شهرستان ایذه کم نظیر است اما از این ظرفیت برای ایجاد فرصت های مناسب استفاده نشده است.وی افزود:نرخ بیکاری در خوزستان با توجه به ظرفیت های استان، برازنده این منطقه نیست.استاندار خوزستان با بیان اینکه […]

به گزارش خطرنگار، غلامرضا شریعتی روز جمعه در نشست شورای اشتغال شهرستان ایذه در محل فرمانداری ایذه اظهارکرد: ظرفیت های شهرستان ایذه کم نظیر است اما از این ظرفیت برای ایجاد فرصت های مناسب استفاده نشده است.
وی افزود:نرخ بیکاری در خوزستان با توجه به ظرفیت های استان، برازنده این منطقه نیست.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در زمینه روند جذب سرمایه گذار در خوزستان باید تلاش بیشتری انجام شود اظهار کرد:معضل بیکاری بر زندگی جوانان تاثیر گذاشته لذا همه مدیران و مسئولان باید موانع اشتغال را به حداقل برسانند.
وی ادامه داد: تخصیص اعتبار به شهرستان ها باید اولویت بندی شود و به شهرهایی که نرخ بیکاری بالایی دارند اهتمام ویژه شود.
استاندار خوزستان افزود:دولت به اشتغال خوزستان نگاه ویژه دارد و مجمع نمایندگان خوزستان هم برای این موضوع تلاش می کند.
وی با بیان اینکه از کلیه طرح های شهرستان ایذه برای رفع مشکل بیکاری حمایت می شود، از مدیران استانی خواست با جلوگیری از کاغذبازی اداری برای حمایت از سرمایه گذاران تلاش کنند.
شریعتی افزود: ایذه در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت بسیاری برخوردار است که ‌لازم ‌است در این‌ راه گام هایی برداشته شود.
استاندار خوزستان گفت: بخش کشاورزی ایذه در‌کنار میراث فرهنگی،گردشگری و‌صنایع دستی می تواند در توسعه اقتصادی خوزستان و ایجاد اشتغال بسیار موثر باشد.
وی ادامه داد: با حمایت دولت و بانک‌ملی پنج هزار میلیارد ریال برای مشاغل روستایی به خوزستان تعلق یافته که بهره آن برای مشاغل روستایی ۶درصد و روستاهای مرزی چهار درصد است.
وی افزود:پرداخت این وام به کارآفرینان در چند روز آینده این طرح آغاز می شود.
وی همچنین گفت: در گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر ‌معظم انقلاب، بخشی برای شهرستان ایذه در ‌نظر‌ گرفته شده که به زودی اجرایی می شود.
در این نشست برای رفع مشکلات حوزه اشتغال ایذه برنامه ریزی شد.
در ‌پایان مقرر شد، جلسه شورای کشاورزی شهرستان ایذه با حضور استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان در ایذه برگزار‌شود.
۷۱۶۱ / ۶۰۳۷
خبرنگار: مهسا نوروزی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*


اقتصاد


اشتغال ایذه


استاندار شریعتی


شورای اشتغال

نظرات بسته شده است.