از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12432

52 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه های نمازجمعه دیلم افزود: امروز دشمن با ناکارآمد جلوه دادن نظام و بزرگ نمایی کاستی ها و مشکلات در تلاش برای ضربه زدن به نظام است که باید با وحدت، همدلی و هوشیاری در برابر این ترفند و توطئه دشمن ایستادگی کرد.وی با تاکید بر […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه های نمازجمعه دیلم افزود: امروز دشمن با ناکارآمد جلوه دادن نظام و بزرگ نمایی کاستی ها و مشکلات در تلاش برای ضربه زدن به نظام است که باید با وحدت، همدلی و هوشیاری در برابر این ترفند و توطئه دشمن ایستادگی کرد.
وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل کالای همراه ملوان (ته لنجی) تصریح کرد: مردم از سران سه قوه انتظار دارند برای حل این مشکل که مردم ساحل نشین اقدام کنند.
حسینی بوشهری گفت: مردم ساحل نشین برخلاف ادعای برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قاچاقچی نیستند و همواره حامی سیاستهای نظام در عرصه مقابله با قاچاق و قاچاقچیان هستند.
وی تصریح کرد: نماینده مجلس که در رسانه ملی مردم ساحل نشین را قاچاقچی معرفی می کنند سختی زندگی مردم جنوب، گرما و ریزگردها را تجربه نکرده است.
حسینی بوشهری با گرامیداشت روز ثبت احوال و ایمنی در برابر زلزله اظهارکرد: مردم باید اصول فنی و مهندسی را در ساخت وسازها رعایت کنند تا از خطر و خسارت حوادث احتمالی از جمله زلزله در امان بمانند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
۶۰۴۷/۶۱۶۴** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان

انتهای پیام /*


سیاسی


وحدت


قاچاق


دیلم

نظرات بسته شده است.