از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12201

133 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، الهام علی اف دردیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان در باکو تاکید کرد که جمهوری آذربایجان مصمم به توسعه روابط و همکاری های همه جانبه با ایران است .وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه های مشترک دو کشور از جمله احداث کارخانه تولید خودرو و دارو توسط […]

به گزارش خطرنگار، ، الهام علی اف دردیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان در باکو تاکید کرد که جمهوری آذربایجان مصمم به توسعه روابط و همکاری های همه جانبه با ایران است .
وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه های مشترک دو کشور از جمله احداث کارخانه تولید خودرو و دارو توسط ایران در آذربایجان و خط آهن آستارا – آستارا و توسعه همکاری ها در احداث کریدور شمال- جنوب افزود:
رییس جمهوری آذربایجان با تجلیل از نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه بر ضرورت توسعه همکاری های اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی تهران – باکو تاکید کرد.

** الهام علی اف : ایران و جمهوری آذربایجان در بسیاری از مسائل بین المللی دیدگاه های مشترک دارند
الهام علی‌اف با تقدیر از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در برنامه های سال همبستگی اسلامی، گفت: امروز جمهوری اسلامی و آذربایجان در بسیاری از موضوعات منطقه ای و بین المللی مواضع و دیدگاه های مشترکی دارند و برای تقویت وحدت و همبستگی اسلامی تلاش می کنند.
رییس جمهوری آذربایجان اظهار داشت: در شرایط کنونی لازم است کشورهای اسلامی بویژه ایران و آذربایجان با توسعه همکاری های دو جانبه و چند جانبه مناسبات خود را بیش از پیش افزایش دهند.
واعظی که برای شرکت در کنفرانس بین المللی ‘ همبستگی اسلامی -۲۰۱۷ ؛ گفت و گو بین ادیان و فرهنگ ها ‘ شب گذشته وارد باکو شده است ، امروز پس از حضور در این کنفرانس و سخنرانی با الهام علی اف دیدار و گفت و گو کرد.
آساق ** ۳۳۷** ۱۵۷۹*انتشار:مرضیه فاتحی

انتهای پیام /*


سیاسی


ددار واعظی و الهام علی اف


باکو

نظرات بسته شده است.