از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12141

76 بازدید

علیرضا رحیمی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: در فضای سیاسی و انتخابات نگاه آگاهانه به انتخاب، یک نگاه مسوولانه است، رای اگر مسوولانه و بر اثر آگاهی باشد نه تنها پشیمانی ندارد، بلکه در مسیر تقویت رایی که دادیم باید حرکت کنیم.وی افزود: فضاسازی هایی که این روزها […]

علیرضا رحیمی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: در فضای سیاسی و انتخابات نگاه آگاهانه به انتخاب، یک نگاه مسوولانه است، رای اگر مسوولانه و بر اثر آگاهی باشد نه تنها پشیمانی ندارد، بلکه در مسیر تقویت رایی که دادیم باید حرکت کنیم.
وی افزود: فضاسازی هایی که این روزها در فضای سیاسی کشور در خصوص رای مردم در حال انجام است قاعدتا بخشی از آن مربوط به رقبایی است که موفق نشدند رای مردم را کسب کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:ما حامی و نماینده مردم هستیم از خاستگاه رای روحانی مطالبات مردم را مطرح میکنیم و نقدها را بدون ملاحظات سیاسی از دولت وزیران مطرح خواهیم کرد.
رحیمی ادامه داد: پشیمانی از رای یک مساله تک صدایی است که هیچ وقت به جریانی در اصلاحات تبدیل نخواهد شد، اصلاحات با نگاه پیشرفت کشور و اصلاح امور کشور انتخابش را آقای روحانی قرار داد و مردم هم با اعتقاد به دکتر روحانی رای دادند و پشیمانی در فضای کشور فضاسازی است.
به گزارش خطرنگار، چندی است که برخی منتقدان دولت و رسانه های بیگانه با هشتک پشیمان هستم علیه دولت و رییس جمهوری مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند و مدعی این شده اند که اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان شده اند که بسیاری از اصلاح طلبان با هشتک پشیمان نیستیم پاسخ آنان را داده اند.
سیام**۹۱۲۱ **۱۳۳۶
خبرنگار:سمیه لاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پشیمان نیستم


رحیمی

نظرات بسته شده است.