از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 12032

92 بازدید

به گزارش خطرنگار، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان، ۲۰۰ شرکت از ۹ کشور جهان از جمله ۱۳ شرکت ایرانی آخرین توانمندی های خود را در زمینه صنعت ساختمان، طراحی و معماری تولید مصالح ساختمان به نمایش گذاشتند.در این نمایشگاه علاوه بر جمهوری اسلامی ایران شرکت هایی از آلمان، ایتالیا ، انگلیس، فرانسه، […]

به گزارش خطرنگار، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان، ۲۰۰ شرکت از ۹ کشور جهان از جمله ۱۳ شرکت ایرانی آخرین توانمندی های خود را در زمینه صنعت ساختمان، طراحی و معماری تولید مصالح ساختمان به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه علاوه بر جمهوری اسلامی ایران شرکت هایی از آلمان، ایتالیا ، انگلیس، فرانسه، سریلانکا، چین ، امارات و پاکستان حضور داشتند.
شرکت کننده ها در این نمایشگاه توانمندی های خود را در فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع به نمایش گذاشتند و در این نمایشگاه، پاویونی به مساحت ۲۵۰ متر مربع به جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت که صنعتگران کشورمان برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پاکستان حضور یافتند.
این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور معاون سروزیر ایالت سند پاکستان گشایش یافت.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان درخصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بین المللی موسوم به «Build Asia» شرکت های ایرانی فعال در زمینه های کاشی و سرامیک، فولادسازی و سیمان در نمایشگاه حضور یافتند.
«مراد نعمتی زرگران» افزود: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ساخت و ساز در این کشور است و شرکت کنندگان آخرین فناوری ها در زمینه تجهیزات، مواد، خدمات و تکنیک‌ها را به نمایش گذاشتند.
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تعامل با کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران با فعالان اقتصادی پاکستان در راستای سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال فناوری و دریافت نمایندگی است.
این نمایشگاه در زمینه های کف پوش‌، انرژی و روشنایی، املاک و مستغلات، رنگ و رزین و چسب، مصالح سقف، پیمانکاران ساختمان، راهسازی و جاده‌سازی و درب و پنجره برگزار شد.
سرویس بهداشتی ساختمانی، فلزات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع لوله و اتصالات، کاشی، سرامیک و سنگ‌های تزئینی، فنی و مهندس ساختمان و سیستم‌های تصفیه آب از دیگر زمینه های این نمایشگاه بین المللی بود.
همکاری و تعامل فعالان تجاری ایران و پاکستان و سطح مبادلات تجاری دو کشور اگرچه در مقایسه با ظرفیت های دو کشور نیست، ولی این فعالان همواره با همدیگر در ارتباط بوده اند.
به عنوان مثال، نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ پاکستان با هدف تبیین توانمندی های صادراتی این کشور روز پنجشنبه هجدهم آبانماه با حضور ۸۵ کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر تجاری بندری کراچی کار خود را آغاز کرد.
همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجارت و ماشین آلات صنعتی با حضور شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر ۲۴ اسفندماه سال گذشته در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های کراچی برگزار شد.
پیش از آن نیز، شهر کراچی میزبان نمایشگاه اختصاصی صنایع ایران بود که دهها شرکت ایرانی در آن حضور فعال داشتند و با استقبال خوب تجار، بازرگانان و مردم پاکستان قرار گرفت.
بازار تجاری پاکستان به ویژه در بخش صنعت ساختمان، بازار بکری برای بازرگانان و سرمایه گذاران ایرانی است و این بازار می تواند به عنوان مقصد صادراتی جدید برای بازرگانان ایرانی و صادرات کالاهای باکیفیت ایران مطرح شود.
آساق**۶۱۲۵*شبس*۱۶۱۳*سیدبهادر حسینی*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت ساختمان


نمایشگاه کراچی


شرکت ایرانی

نظرات بسته شده است.