از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11796

113 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ،محمد جواد ظریف که برای شرکت در پنجمین نشست سه جانبه وزیران امور خارجه کشورهای ایران ، جمهوری آذربایجان و ترکیه عصر امروز وارد باکو شده است ، در مورد این دیدار به خبرنگاران گفت: در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان آخرین تحولات روابط دو جانبه را بررسی کردیم. وی با […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ،محمد جواد ظریف که برای شرکت در پنجمین نشست سه جانبه وزیران امور خارجه کشورهای ایران ، جمهوری آذربایجان و ترکیه عصر امروز وارد باکو شده است ، در مورد این دیدار به خبرنگاران گفت: در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان آخرین تحولات روابط دو جانبه را بررسی کردیم.
وی با یادآوری اینکه در یک ماه اخیر این دومین سفر من به جمهوری آذربایجان است ،افزود: در این فاصله رئیسان جمهوری دو کشور در استانبول و در حاشیه کنفرانس سران کشورهای اسلامی با یکدیگر دیدار کردند .
ظریف با اشاره به اینکه در طول ریاست جمهوری آقای روحانی ، روسای جمهوری دو کشور ۱۰ بار با یکدیگر دیدار کرده اند، اظهار داشت : این موضوع نشان دهنده گسترش بی سابقه روابط بین ایران و کشور همسایه ، برادر و هم کیش ما جمهوری آذربایجان است .
به گزارش خطرنگار، ، وزیر امور خارجه کشورمان فردا در پنجمین نشست سه جانبه با حضور وزیر امورخارجه کشورمان و «المار محمدیارف» وزیرخارجه جمهوری آذربایجان و « مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه ، شرکت می کند .
در این نشست که پنجمین نشست وزیران امور خارجه سه کشور است، طیف وسیعی از موضوعات و همکاری های ممکن در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله ترانزیت، حمل و نقل، انرژی، گمرک و دیگر مسائل مورد علاقه طرفین در حوزه های فنی، تجاری و همچنین موضوعات مرتبط با همکاری های سیاسی و منطقه ای بویژه راه های کمک به صلح و ثبات هرچه بیشتر در منطقه، مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
آساق ** ۳۳۷**۱۵۷۹* انتشار : مرضیه فاتحی

انتهای پیام /*


سیاسی


ظریف


دیدار با الهام علی اف

نظرات بسته شده است.