از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11413

116 بازدید

فرج الله رجبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، گفت: طبیعتا هم اکنون برای این که کسی پشیمان شود، بسیار زود است زیرا زمان زیادی از آغاز دولت دوازدهم نمی گذرد.وی افزود: اصلاح طلبان که مسائل و مشکلات کشوری را مطرح می کنند نقدها و دغدغه هایشان است و این به معنای […]

فرج الله رجبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، گفت: طبیعتا هم اکنون برای این که کسی پشیمان شود، بسیار زود است زیرا زمان زیادی از آغاز دولت دوازدهم نمی گذرد.
وی افزود: اصلاح طلبان که مسائل و مشکلات کشوری را مطرح می کنند نقدها و دغدغه هایشان است و این به معنای پشیمانی نیست، ما این مسائل را می گوییم تا رییس دولت در جریان مسائل باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: اصلاح طلبان کماکان از دولت حمایت می کنند، ضمن این که دیدگاه خود را نیز پیگیری می کنند، ما حتی در لایحه بودجه سال ۹۷ نیز نقدهای خود را به دولتمردان گفته و خواهیم گفت و در جهت منافع مردم گام بر می داریم.
رجبی تصریح کرد: ما از رییس جمهوری می خواهیم که توجه به اصلی ترین گروهی که حامی در انتخابات ریاست جمهوری بودند، داشته باشد، دوره دوم ریاست جمهوری کاملا متفاوت است.
وی یادآور شد: در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ اصلاح طلبان به عنوان نیروی کمکی به صحنه آمدند ولی در دوره دوم به عنوان نیروی اصلی به میدان آمدند.
به گزارش خطرنگار، چندی است که برخی منتقدان دولت و رسانه های بیگانه با هشتک پشیمان هستم علیه دولت و رییس جمهوری مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند و مدعی این شده اند که اصلاح طلبان از انتخاب دکتر روحانی پشیمان شده اند که بسیاری از اصلاح طلبان با هشتک پشیمان نیستیم پاسخ آنان را داده اند.
سیام**۹۱۲۱**۱۳۳۶
خبرنگار: سمیه لاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


فراکسیون امید


انتخابات

نظرات بسته شده است.