از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11271

117 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خطرنگار، حمید قبادی روز یکشنبه در بازدید از فرایند عرضه پوشاک یکی از برندهای داخلی اظهار داشت: ظهور و بروز ظرفیت های صنعت و دانشگاه در ایران رو به افزایش است و در صورت تبادل دانش فنی میان این دو عرصه، شاهد برندسازی و پیشرفت هر چه بیشتر مد و […]

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خطرنگار، حمید قبادی روز یکشنبه در بازدید از فرایند عرضه پوشاک یکی از برندهای داخلی اظهار داشت: ظهور و بروز ظرفیت های صنعت و دانشگاه در ایران رو به افزایش است و در صورت تبادل دانش فنی میان این دو عرصه، شاهد برندسازی و پیشرفت هر چه بیشتر مد و لباس اسلامی و ایرانی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که طراحان ایرانی دارای امضا باشند افزود: ما در این حوزه افتخارات بسیاری تاکنون بدست آورده ایم اما هنوز هم به دلیل عدم آشنایی طراحان پارچه و لباس با ظرفیت های و توانمندی های بخش صنعت گاهی نمی‌توانیم آثار قابل قبولی ارائه و در سطح انبوه عرضه کنیم.
در این دیدار، طراحان حاضر نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای معرفی هر چه بهتر طراحان به حوزه برندینگ و بازارهای داخلی و خارجی پرداختند و انبوه سازی در ایران به شرط همکاری بین هنر و صنعت و رفع مشکلات نساجی و تولید پارچه را از مهمترین نکات برشمردند.
مقرر شده تا این برند تولید داخل با مجوز و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس ، جشنواره ای با عنوان ‘با طراحان’ و با هدف معرفی و کشف افراد موفق در حوزه طراحی مد و لباس و مدیریت مزون های شخصی برگزار شود.
جشنواره مد و لباس فجر به عنوان مهمترین رویداد در حوزه طراحی و مد پوشاک ایرانی و اسلامی کشور نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود.
دیگر رویداد در این حوزه که وجهه هنری و اقتصادی را توامان دارد نمایشگاه عفاف و حجاب است که همه ساله در تهران برگزار می شود.
فراهنگ*۹۳۳۸**۱۸۲۳ خبرنگار:صدیقه بهارلو ** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*


فرهنگی


مدو لباس


تجاری سازی

نظرات بسته شده است.