از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 11065

157 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، آئین وداع با پیکر این شهید والامقام با حضور پرشور مسئولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.سردار شهید مهدی قره محمدی از تکاوران تحصیل کرده یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال ۹۴ درسوریه […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، آئین وداع با پیکر این شهید والامقام با حضور پرشور مسئولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
سردار شهید مهدی قره محمدی از تکاوران تحصیل کرده یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال ۹۴ درسوریه به درجه جانبازی نائل آمد.
او در حالی که فرماندهی یکی از محورهای عملیاتی را بر عهده داشت، در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری در شهر ‘ دیرالزور ‘ سوریه به فیض شهادت نائل شد.
پیکر این شهید سرافراز ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه از محل حسینیه ثارالله سپاه آمل به سمت گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) تشییع و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.
از این شهید مدافع حرم که در هنگام شهادت ۳۸ سال سن داشت ۲ فرزند دختر ۱۰ و ۵ ساله به نام های فاطمه و زهرا و یک فرزند پسر یک ساله به نام ‘محمد جواد’ به‌یادگار مانده است.
شهرستان حدود ۴۰۰ هزار نفری آمل تاکنون حدود یکهزار و ۵۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


شهدای مدافع حرم


وداع با شهید


محمدی قره

نظرات بسته شده است.