از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10965

129 بازدید

به گزارش روز شنبه شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از روزنامه ‘تایمز اف’ رژیم صهیونیستی، لیبرمن مدعی شد: محمود عباس به هماهنگی های امنیتی اسرائیل و فلسطین حتی بیشتر از ما توجه دارد چرا که شماری از مسئولان جنبش فتح از سوی جنبش حماس از زمان حضور این جنبش در نوار غزه از سال […]

به گزارش روز شنبه شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از روزنامه ‘تایمز اف’ رژیم صهیونیستی، لیبرمن مدعی شد: محمود عباس به هماهنگی های امنیتی اسرائیل و فلسطین حتی بیشتر از ما توجه دارد چرا که شماری از مسئولان جنبش فتح از سوی جنبش حماس از زمان حضور این جنبش در نوار غزه از سال ۲۰۰۷ ترور شده اند بنا بر این هماهنگی های امنیتی اسرائیل و فلسطین عامل نجات عباس از ترور شده است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: با تسلط حماس بر نوار غزه همه فعالان جنبش فتح که امکان فرار نداشتند کشته شدند، بنا بر این نباید گفت که هماهنگی های امنیتی تنها به مصلحت اسرائیل بوده است.
وی گفت : از تهدید رئیس تشکیلات خودگردان مبنی بر قطع هماهنگی های امنیتی با این رژیم هراسی نداریم.
لیبرمن، محمود عباس را عامل سوء استفاده از روند صلح و متوقف کردن آن در مقابل تصمیم ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل دانست.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چهارشنبه گذشته در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول تهدید کرد: به دنبال تصمیم ترامپ، تشکیلات خودگردان هماهنگی های امنیتی با اسرائیل را قطع خواهد کرد.
خاورم**۹۳۶۶** ۱۰۶۴
مترجم:صغری رحیمی

انتهای پیام /*


سیاسی


اویگدور لیبرمن


رژیم صهیونیستی


محمود عباس

نظرات بسته شده است.