از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10761

150 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با اشاره به پیام های تغییر پایتخت اسراییل از تل آویو به بیت المقدس افزود: آمریکا تصور نمی کرد با چنین مخالفت های شدیدی رو برو شود و باید جهان اسلام آنچنان […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با اشاره به پیام های تغییر پایتخت اسراییل از تل آویو به بیت المقدس افزود: آمریکا تصور نمی کرد با چنین مخالفت های شدیدی رو برو شود و باید جهان اسلام آنچنان ایستادگی کند تا ناچار به لغو مصوبه خود شوند.
وی پایان یافتن سازش را از دیگر پیامدهای اقدام آمریکا دانست و گفت: بدعهدی این کشور و نقض صریح مصوبات شورای امنیت نیز برای چندمین بار به همه ثابت شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران هدف آمریکا را حذف جایگاه معنوی بیت المقدس خواند و خاطرنشان کرد: یهودی سازی بیت المقدس و حذف مذاکرات سازش از دیگر اهدافی است که آمریکا با تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی دنبال می کند.
سعیدی همچنین به همراهی پروتستان های افراطی آمریکا برای رای آوردن ترامپ اشاره کرد و گفت: با این حال ترامپ با مشکلات بسیاری رو برو است و از جمله آن ها مشکلات منطقه خاورمیانه و شکست فاحش آمریکا در این منطقه است.
وی مشکلات اقتصادی و بدهکاری ۲۰ هزار میلیارد دلاری آمریکا را از دیگر مشکلات پیش روی ترامپ برشمرد و یادآور شد: آمریکا و همدستانش روزی رژیم صهیونیستی را برای تسلط بر منطقه خاور میانه درست کرده بودند اما قدرت حزب الله نشان داد که آن ها با توجه به از دست دادن روحیه اسراییلی ها و امکان مهاجرت ساکنان آنجا، باید کاری کرده و آن را جبران کنند.
خطیب جمعه شاهرود همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود، به عوامل تاثیرگذار در تربیت دانشجویان و طلبه ها اشاره کرد و گفت: استاد، متن و محتوای آموزشی، محیط و مدیریت چهار عامل تعیین کننده در دستیابی به محصول مناسب در حوزه و دانشگاه است.
سعیدی با بیان اینکه بسیاری از علوم انسانی بر اساس اصالت انسان تنظیم شده، تاکید کرد: نگاه استاد در تربیت دانشجو بسیار تاثیرگذار است، اگر علوم با نگاهی الحادی یا توحیدی به دانشجو القا شوند، نتیجه ای متفاوت به همراه خواهند داشت.
۷۳۵۹/۶۱۶۷ خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


حجت الاسلام امینی


شاهرود

نظرات بسته شده است.