از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10600

114 بازدید

دریادار پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش در پاسخ به سووال خطرنگار، افزود: حاکمیت کامل نیروهای دریایی ما بر آبهای منطقه مبتنی بر قوانین الزامی کشور و بین المللی است و نه تنها قادر به انجام این قوانین هستیم بلکه آمادگی کمک […]

دریادار پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش در پاسخ به سووال خطرنگار، افزود: حاکمیت کامل نیروهای دریایی ما بر آبهای منطقه مبتنی بر قوانین الزامی کشور و بین المللی است و نه تنها قادر به انجام این قوانین هستیم بلکه آمادگی کمک به کشورهای منطقه در حوزه امنیت دریایی را داریم.
وی تاکید کرد: امروز آمریکا و تمامی دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم به توانایی دفاعی و فنی ایران اسلامی در حوزه امنیت دریایی آگاه هستند.
دریادار فدوی با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع که بخشی از آن در نمایشگاه بین المللی کیش عرضه شده است افزود: وزارت دفاع در تعامل با نیروهای دریایی ارتش و سپاه توفقیات قابل توجهی را در تامین نیازهای امنیت دریایی به ثبت رسانده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وزارت دفاع در سالهای اخیر رشد قابل توجهی را در حوزه فعالیت خود داشته که خروجی آن هم متناسب با نیازهای نیروهای مسلح کشور و هم جامعه و بخش خصوصی بوده است.
وی اظهار کرد: امروز در حوزه تجهیزات دفاعی دریایی اتفاقات خیلی خوبی در کشور صورت گرفته و برای تامین نیازهای آتی سپاه، ارتش ، کشتیرانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفت در حوزه دریایی باید توجه به ظرفیت تولید داخلی بیشتر معطوف شود.
گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی به مدت ۳ روز در جزیره کیش در حال برگزاری است .
در این نمایشگاه ۶۰ شرکت خارجی همچون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند، مالزی، یونان، دانمارک، کره جنوبی فناوریهای نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده اند.
سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
۶۹۹۳* تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنایع دریایی


نیروی دریایی سپاه


دریادار فدوی

نظرات بسته شده است.