از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10560

138 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، رقیب مسئولان نیستند به همین منظور مدیران موظفند براساس قانون به شوراها پاسخگو باشند.وی تصریح کرد: ارتقای مدیریت شهری، افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین رعایت […]

به گزارش خطرنگار، علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، رقیب مسئولان نیستند به همین منظور مدیران موظفند براساس قانون به شوراها پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: ارتقای مدیریت شهری، افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین رعایت قانون در اجرای طرح های مختلف باید مورد توجه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها قرار گیرد.
وی یادآور شد: اعضای شورا می توانند در پیگیری امور مختلف با استناد به قانون روند اجرای طرح های گوناگون را سرعت دهند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توجه به شاخص های توسعه ای شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.
وی گفت: به همین منظور ساماندهی، اصلاح و زیباسازی ورودی های شهرکرد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کاظمی باباحیدری تاکید کرد: مشارکت شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد برای برقراری پروازهای شهرکرد – عسلویه – شهرکرد و شهرکرد – کویت نقش مهمی در سرعت بخشی به روند توسعه ای چهارمحال و بختیاری دارد.
وی افزود: پیگیری به منظور برقراری پرواز شهرکرد – کیش از اولویت های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آمادگی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی پیشنهادی از سوی شوراهای اسلامی در استان وجود دارد.
یوسف اسلامی باباحیدری تصریح کرد: به همین منظور اعضای شورا نسبت به نیازسنجی آموزشی در بخش های مختلف مرتبط با شوراها اقدام کنند.
وی یادآور شد: پروانه های ساختمانی صادره روستایی از سوی بخشداری ها پس از الحاق برخی روستاها به شهرها دارای اعتبار است و شهرداری ها نیز باید این پروانه ها را بپذیرند.
در این نشست اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری دیدگاه های خود را در ارتباط با راهکارهای توسعه شهرها و روستاهای استان ارائه کردند.
شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ۹ عضو به نمایندگی از شهرستان های ۹ گانه استان دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
۷۳۶۲/۶۰۲۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


مجلس شورای اسلامی


شوراهای اسلامی


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.