از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10343

87 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل نجار امروز(چهارشنبه) درهمایش روسای مراکز تشخیص هویت استان های سراسر کشور اظهارداشت: امسال و سال های گذشته، سال سختی را از نظر مدیریت بحران پشت سر گذاشتیم و حوادث بسیار تلخ و گوناگونی را شاهد بودیم.رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه، عملکرد مرکز تشخیص هویت را […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل نجار امروز(چهارشنبه) درهمایش روسای مراکز تشخیص هویت استان های سراسر کشور اظهارداشت: امسال و سال های گذشته، سال سختی را از نظر مدیریت بحران پشت سر گذاشتیم و حوادث بسیار تلخ و گوناگونی را شاهد بودیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه، عملکرد مرکز تشخیص هویت را پراهمیت عنوان کرد و گفت: هویت و شناسایی جان باختگان در حوادث؛ بسیار پرمشقت است که در همین جا به همه کارکنان این مرکز خداقوت می گویم.
وی تصریح کرد: ایران جزو ۱۰ کشور حادثه خیز اول جهان است و با حوادث ‘انسان ساخت’ هم روبه رو هستیم، در هر حادثه ای ممکن است هموطنان و حتی اتباع بیگانه جان خود را از دست بدهد، اما مهم ترین حادثه در کشور ما ؛ زلزله می باشد که احتمال تعداد جان باختگان بیش ازحوادث دیگر است.
این مقام مسئول با بیان اینکه مدیریت و تعیین هویت اجساد در حوادث بسیار مهم ، پیچیده و یک کار اساسی است ، افزود: تمام توان مدیریت بحران و دستگاه های اجرائی کشور در راستای پیشگیری از حوادث است.
نجار با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: جستجوی افراد جان باخته در زیر آوار از اولویت های هر حادثه ای است، نیروی انتظامی توانست در زلزله کرمانشاه با اعزام یگان های مختلف، آرامش را برقرار و در روند کمک به آسیب دیدگان موثر باشد.
وی اضافه کرد: حوادث گوناگونی رخ می دهد که متأسفانه با جان باختگان زیادی روبرو می شویم، لازم است در کوتاهترین زمان ممکن هویت آنان برای دفن و ده ها موضوع دیگر مشخص شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تعاملات پلیس آگاهی و مدیریت بحران کشور بیان کرد : در سال های اخیر همکاری میان این دو مجموعه تقویت شده است.
به گزارش خطرنگار، زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان ماه در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب درغرب کرمانشاه تاکنون ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به ۱۰شهرستان و یکهزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از ۸۴هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
اجتمام*۱۷۲۴*۱۱۹۳
تنظیم: حسن حیدری * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*


اجتماعی


مدیریت بحران کشور


اقدامات ناجا


زلزله۹۶

نظرات بسته شده است.