از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 10117

89 بازدید

به گزارش خطرنگار، ‘رمضانعلی سبحانی فر’ با اشاره به نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوال نمایندگان در زمینه تعرفه های تلفن های همراه در زمان اربعین برای زوار حضور پیدا کرد و قرار شد کارگروهی تشکیل و زوایای مختلف بررسی شود. عضو […]

به گزارش خطرنگار، ‘رمضانعلی سبحانی فر’ با اشاره به نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوال نمایندگان در زمینه تعرفه های تلفن های همراه در زمان اربعین برای زوار حضور پیدا کرد و قرار شد کارگروهی تشکیل و زوایای مختلف بررسی شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد، ادامه داد: همچنین گزارشی از طرح ریجستری ارائه شد و مشخص شد که این طرح درآمد هزار میلیارد تومانی برای دولت داشته و حقوق مشتری در زمینه ارائه گوشی مرغوب، باکیفیت و استاندارد رعایت می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: همچنین انصاری، قاضی پور، اسماعیلی، عزیزی، احمدی، ملکی، منصوری، حسینی کیا، کامران و ابطحی به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از سازمان دخانیات تعیین شدند.
شبک**سیام*۳۰۶۱**۱۳۹۲**تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


وزیر ارتباطات


طرح ریجستری

نظرات بسته شده است.